torsdag 18. mars 2010

Karneval i Gualeguaychu, Argentina:


Sista helgå vår i Argentina (for denne gong) reiste Ulrikke og meg t Gualeguaychu (herligt navn, d ska eg kalla någen opp itte..)  for å feira karneval me Cecilie og någen argentinske venner av henna. D va aldeles fantastisk kjekt!!! Aldri sett någe lignande i heila mitt liv..slikt har me ikkje på Finnøy :P

.du så mången lettkledde karnevalsdanserar., di vett å bevega seg desse "latinosane", prøvde sitt besta å få meg og t å dansa..men som så mangen allerede vett..:d ska litt t.. oups..  masse .fargar, musikk (type "la oss spela den same songen omigjen og omigjen"), gooood stemning, hyggelige folk, møje sol...

jippi !

(takk til Santiago for lån av to bilder :)


7 kommentarer:

Miriam sa...

Du og du, ja, det va sånn karneval sko vært hjemma og:) Kjekt å se du kose deg. Kossen går det i Chile?:) Klem

Cecilie Pepilie sa...

åå, kult. Kan jeg låne noen bilder av deg til å ha på min blogg? Jeg fikk bare tatt to bilder fra Guale, og de ble ikke så bra :(

Hanna sa...

Miriam: he, me får arrangera et slikt karneval når eg komme heim.. :P d går fint i chile .. :) enn så lenge, skulestart i mårå :P kjekt du lese på bloggen :)

Cecilie: klart du kan låna bilder å legga ud på din blogg :) d tar eg bare som et kompliment, har forsåvitt stjåle to av desse bildene av santi fordi han la d ud på fjesbogå..ehe..hb d går greit.. klem

Cecilie Pepilie sa...

Det var forresten ikke verdens peneste bilde av meg det der :P

Lillesantiago sa...

Kult bilder....veldig fint blog...Snakkes Santi

Hanna sa...

tusen takk :) og takk for at eg fekk lov å ha någen av dine bilder her og. snakkes :)

Unknown sa...

Lite nytt her, gitt :-) Knib skal du få likevel :-)