fredag 12. mars 2010

Bildeglimt Uruguay, Colonia -> Montevideo:

kart over Rio de la Plata. Eg peiker på den lille vakre byen Colonia.

 økologisk bil?

 cecilie og ulrikke på plazaen

 utsikt frå fyrtårn

 mate,
"fint for dem som lika sånt", eller ka ulrikke?

etter ein nøye inspeksjon av det bruna vatne, velge ulrikke omsider å ikkje bada t tross for varmen..
 Montevideos gamle byport
 ulrikke me skyskraperar og strand i bakgronnen
 teateret solis, Montevideo
 gode venner, cecilie og naturen

= eg er glad i deg, eg elskar deg.
 funne på gata.
 cecilie, jimi hendrix og ulrikke <3

når eg tenke på uruguay:
  • mate (igjen) som drikkes øvealt og heila tiå
  • hestekjerrer som "søppelbil"
  • långe grøne sletter
  • brunt vatn (igjen)
  • ingen tuting i trafikken
  • meir roligt enn BsAs
  • eviglang trasking frå båten t terminalen
  • fiiiiiint

5 kommentarer:

Matilde sa...

fine bilder ;) ser herligt ut me litt sommer midt i alt snøen (som forsvinne nå, hurra!). Bra å se at du har det fint!

Matilde sa...

fine bilder ;) ser herligt ut me litt sommer midt i alt snøen (som forsvinne nå, hurra!). Bra å se at du har det fint!

Maria Therese sa...

Hei Hanna :)

Ej såg ei som ligna på dej på bussen i dag, fekk lyst å gå bort og gi ho en klem!

Kjekt å sjå dei fine bilda, håpe dokke he det fint.

Gla i dej!

Anonym sa...

Kjekt med bilder:) og du, eg ser at du hadde solbriller på haudet, gratulerer!!:) Hadde du dei på berre til pynt for å lure slike som meg til tru at du har byrja å bruke solbriller,eller brukte du dei? No leve iallefall eg i den trua at du er storbrukar av solbriller;) Håpa du har det fint uansett<3 I like you, with or without sun glasses!!<3
-Synnøve-

Hanna sa...

matilde: takk :) og gratulera t deg me at snøen forsvinne.. ;) sommar t alle..

maria therese: så koseligt! takk at du delte den tanken me meg :)klem tas imot me stor takk ! eg såg ei som ligna himla masse på meg sjøl på metroen i Buenos Aires (men fekk ikkje d sama ønske om å gji henna ein klem :P)

synnøve: så kult og løye at du la merke t solbrillene! sko skreve under: finn ein feil..og du hadde funne den ;) men eg har faktisk begynt å broga solbriller..! udfordre meg sjøl heila tiå :P

gla i dåkk <3