onsdag 6. august 2008

je,je

Tiå springe stadigt fort avgårde... Sommaren nærme seg slutten. D gjekk fort som sagt, ligavel føle eg d e ein aldri så liden evighed si eg slutta på Gus (ein liden evighed ja.. d va og et uttrykk..). I kveld ska ting pakkast, mine kjære foreldre kjøre meg og tingå mine opp t Bergen i mårå. Men så kjøre me ner ijen same dagen, for t helgå e d Tomatfestival på øynå..og Tomatfestivalen må ein jo få me seg ;) Dessuden ska meg og min kjære Tante Turid mala sommarfogglar på bilen hennas på fredag(!)

Hanna sin sommar punktvis (for dei som lige å holda seg oppdaterte):
  • Heimeeksamen
  • Londontur me Idunn :)
  • Vennehelg me Synnøve
  • Jobbing på Coop Prix Steinnesvåg (i fjor gjor den jobben meg litt møje stressa, i år har d vore stas :) mången trivelige folk, ære være, takk ska dåkk ha)
  • Ferie på Sandane ei vega. Fekk den ære av å få være forlovaren t Synnøve Schjølberg (nå Kvamme i tillegg). Og då va d bryllupp for Synnøve og Geirmund :) Og d va stas!!! Tusen hjerteligt <3>
  • Jobbing
  • Så har me hatt litt besøg av litt av slektå, veldigt kjekt!
  • Bryllupp ijen! Denne gongen Camilla og Ørjan :) Veldigt stas dette og. Tusen takk :) Di kom fyganes me helikopter og greier .. :)
  • Litt jobbing
og poff.. ! Så blir d Bergen, studering og greier. Lykke t t meg .. :)

1 kommentar:

Marita sa...

Hørtes sjønt ut me sommarfuglar på bilen altså :)
Kosa deg masse i Bergen altså =) eg komme på besøk vertfall ein gong :)