lørdag 2. februar 2008

Karneval, tuddelu...!

Me befinne oss i oeyeblikke i Riobamba (fremdeles Ecuador for dei som sko ver i tvil), d e karneval..! Jammen meg e d karneval, og d e ferie :)
I gaar kom eg paa jobb, som ein boer og ska gjer naar ein har ein jobb, litt skeptisk i mitt sinn.. for d va fredag, og eg har moett opp to fredagar paa rad uden aa finna ein sjel paa heile skulen. Men ja, eg kom, eg gjekk ikkje (ikkje me ein gong i alle fall .. ;) og eg fant folk. Eg fant ganske maangen folk. Eg fant vaade folk, eg fant ganske maangen vaade folk... og moeje mjoel.. finfin kombinasjon.. ;)

Lererar og elevar i full vannkrig.

Karneval, tuddelu..!

Maatte ta min del eg og. Fekk ikkje kasta for moeje vatn paa andre, men blei kasta paa, og blei kasta uti, ei lidaa elv.. ei lida skitten og kald elv. Joda, d va koseligt.. :)

ittepaa kom eg meg heim. Og lekte liksaagodt karneval me mine venner paa klinikken. Va jo allerede dassblaut. Ka har ein aa taba..? Men maa sei d va litt ubehageligt aa bli kasta egg paa.. saann ellers: Stor stas!

Og naa e eg altsaa i Riobamba. D e Cathrine sin bursdag :) D har blitt nok ein vaat dag.. Denne gongen va anngrepaa verre enn aldri foer. Vannballongar rundt kvar ein sving. Skum, me og uden farge, mjoel, boetter me vatn kasta ner fraa hustak... osb

Me gjekk fredeligt avgaarde. Enn saa lenge. Foer eg visste ordet av det hadde eg masse skum i auene (lilla..). Saag ingenting. Og Folk som ikkje ser naagenting e ennaa lettare aa angripa. Huske ikkje alt. Men kjente at folk bar meg, heiv ei boetta me vatn oeve meg, spraya meg lilla me sine flotte sprayflasker, kasta mjoel i haaret paa meg, og i munnen... Lo konstant.. sjoel skreik eg konstant..! Mine venner va ute av stand t aa forsvara meg, di va sjoel ofre av karnevalets lek og angrip.

Bilder vil komma seinare..

Ka kan ein vel sei,

naagen som vil lega karneval....?

4 kommentarer:

siri sa...

Hannanannanana
eg elskte bildene

og eg kjenne eg savne deg inni hjarta, og at eg og du komme te å grow old together. hehe. liksom. skjønne?

love, baby. love.

Marita Sandanger sa...

du skrive saa godt, og eg ler med deg=) ser deg fore meg i krig og karneval=) du e fantastiske!

hilde sa...

hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere:D

håbe du får en strålende dag, kanskje an ikje har begynt ennå? (tidsforskjellen liksom;)

kjempeglad i deg solstråla!!

stor klem fra hilde

Anonym sa...

Åhh, Hanna<3

D ser ut såm du har det kjækt dær nede!:D Og snart har du bursdag!;D 19.ikke sant? Må væl gratulere dæ på forskudd, har litt trøbbel me nættet hær i trondhjæm;p Blir det nå feiring nede i sydlige trakter?;)

Gla i dæ hannasus;)
-Thersus-