torsdag 31. januar 2008

Bildeglimt fraa Cañar:

men fusst 3 bilder fraa vaar lille ferietur t Vilchabamba og varmen:


knipse veggkunst:























eg og Ida Mari bytta den eine skoen kvar, blei sitt litt rart paa.. men men, syns d va fint eg .. :)



mitt lykketroll:




































Rektor Rafael:






Cuy, doed og levanes... d har eg ede..sko kje tru d..



















viss du ser litt godt itte kan d ver du ser hjerteskyggen paa veggen her, og daa kan d ver at du blir litt glad. D blei eg.. :)





naagen av mine vakre-vene-elevar:















skulen der eg jobbe:










Gudstjeneste paa kichwa














bananinnkjoep

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å Hanna, så fine du e!:) Kjekt å se et nokså ferskt bilde av deg;) Sko bare sei at eg e gla i deg eg! Åsså at eg gledeglede meg te du komme heim, sjøl om eg forstår at d bler litt trist åg for din del. Åsså blei eg litt gla av hjerteskyggen:) Men nå trur eg d e på tide å sova litt! Take care, y vaya con Dios, mi amiga querida:*

Sissel sa...

SØR-AMERIKA!!! <3 <3 <3

Anonym sa...

Eg blei glad av hjerteskyggen - hjerter er alltid fint! <3

Anonym sa...

Hanna!
Så gøy å lese bloggen din:)
Ser ut som du har det så fint, og det er bra!
savner deg veldig. Nyt den siste tiden:)
Du er SKJØNN <3
Stor Minda-klem

AK sa...

ÅÅÅÅhhhh!! Jhefferson!! =) Så godt å se han igjen!
Og festlig at di fremdeles styre med det korpsgreiene, hahaha. D va akkurat d samma i fjor, og d e tydelig at di ikkje huske lenger enn fra 12 te middag viss di fremdeles må øva lika mye som i fjor :P

Hanna sa...

T Ann Kristin:
ler meg skakk.. ;) Ja di oeve og oeve... men naa trur eg d naerme seg slutten for festivalane. Eller..? E jo mitt i den stusste naa, blei kraftigt angrepen av ska-me-lega-karneval-folk i dag... steike..!

Gjekk Jhefferson der i fjor og..? fussteklassingen. Ja han e ein utruligt soede gutt :) og broren, go folk :)

T daakke andre: Takk ijen,
kan aldri faa sagt for moeje takk. Elle ka? Sedde saann pris paa at daakke sende meg naagen ord :) Hjerteligt <3 (fordi hjerter allti e fint som synnoeve seie :)

AK sa...

Jadå, Jheferson jekk der i fjor. Og broren.. Huske ikkje heilt ka han hette... Jhonatan, va d d? Hn e totalt herlige, og så sykt gode med broren!! Du, forresten.. Kan du hilsa te Camilo? Han går sikkert i primer nivel på colegio i år. Hadde langt hår i fletta, og brukte indianerhatt. Eg savne han sånn!!