mandag 28. januar 2008

bare ein bittelittegrannalide blogginnlegg:

Helu,

Me har vore i Vilchabamba i helgaa. D e visstnok den plassen i Ecuador der folkaa leve lengst. Blir opp mot hundre aar og greier. Ganske imponeranes. Godt klima, moeje natur, goe loft, reint vatn, je,je.. flott ! D va kjekt der, og varmt (trengte ikkje sova me ullkler som her.. ;). Men veien bort va litt problematisk. D e nemligt slig at veiene her ikkje allti e av den beste sorten. Naar du daa kombinere ecuadorianske veier me moeje taaka... japps.! Daa kan ein fort havna i groefta. D va d me gjorde... me havna i groeftaa me et lide smell. Men alt gjekk fint me alle (udenom bussen- han valgte aa bli staande paa stedet hvil..). Me rusla ud av busselussen, og va heldige og fekk ein ny buss liga ittepaa. Kom oss fint avgaarde. D gjor bussjaafoeren og, han kom seg fint avgaarde foer alle andre den snigen. Lokale kilder ga uttrykk for at mannen proevde aa stikka av fraa sitt ansvar, og det e naage eg ikkje har problemer me aa tru paa... D aa drida i salaten (som min gode venn matilde saa fint har lert meg aa sei ;) e naage av d versta ein kan gjer her foele eg.. mista ansikt.. saa daa e d bare t aa ta beinaa fatt aa springa d ein e go for..


Men d va ei finfine helg for all del! Og eg seie d ijen: Alt gjekk straalanes fint (udenom at eg og Ida Mari fekk spy paa boksene vaare i den neste bussen...d va naagen som ikkje takla svingane saa godt trur eg..)

  • torsdag va d fest i Tambo (alltid ein fest..). Me marsjerte i gatene me skulen. Eg og Maria hadde for anledningen pynta oss opp i indianerkler. Ganske fornoeyde me d. Ein mann kom t aa sei at han ikkje syns me sko gaa kledd slig, fordi me va paa et aent nivaa eller ka an sa.. eg blir sint og skoffa oeve at ein kan sei slig. Kan me ikkje alle faa vera likestillt? I have a dream...!
  • fredag va min andre fredag paa rad der eg kom paa jobb uden at naagen andre gjorde d....
  • me faar muligens besoeg av ongane i nabolaget i kveld, di pleie banka paa doeraa vaares, og naa har me invitert di paa besoeg. Men ka som skjer e aldri godt aa veda her, maa ta d som d komme
  • I dag mista eg tydeligvis et haarstraa paa bakken. Ein mann forta seg aa prikka meg paa ryggen for aa faa fortella meg at eg hadde mista et haar. Lure paa om an meinte at eg sko ta d opp ijen. Men steike meg... forsto ikkje ein skid vettu... Ka betyr d aa mista et haar her..? Kan naagen hjelpa meg? Har haar ein spesiell betydning.? Vil eg naa faa aar me ulykke fordi eg ikkje plukka d opp ijen....? Ein blir jo litt forveden... ;)


Ligne eg paa ei tyske tennisspelar som hette Steffi etelleraent...? D va naagen som sa d.. men eg fylle vel ikkje me paa sport, i alle fall ikkje tennis.. just wondering. Ska eg trykka d t hjerta mitt som et fint kompliment, eller gloemma d..?

ehe!

  • T Marie og Camilla: Tusen takk for pakke og kort!! Kjempekjekt :) daakke e goe daakke!!
  • Eg tok me den lille fotoalbumen min paa skulen ein dag. Me foelgande resultat:
  • T Einar (om du sko ver kjekke nok t aa sjekka livet t systraa di her innimellom..;) : Sko helsa fraa ei av jentene paa skulen, trur hu syns du va fine ;)
  • T Ruth (som eg av ein eller aen gronn har meir tru paa at sjekke bloggen min meir enn einar..?): D e fleire guttar som e interesserte i deg. Godt du e laangt vekke. Konne blitt hektisk..

Je,je,
eg innser nok ein gong at naar eg tenke aa skriva bittelittegrann, saa blir d ofta meir ja...
ha ei god vega min venn!

Yupaichani
y
Chao

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, d e så kjekt å lesa på bloggen din! Eg e gla i deg Hanna, d va bra du blei gla for pakken:) Nå e d jammen kje lenge te du komme heim heller! *gledeglede*

Matilde sa...

Så koselig innlegg :) uttrykke drida i salaten hadde eg heilt glømt av haha :) ein ting eg forresten lærte i dag var at østlendingar ikkje automatisk forstår uttrykke "å fylle åre." Eg trudde nemlig det va et allment utbredt uttrykk, men dengang nei :) eg håpe du har det fint, glede meg te å treffa deg igjen når du komme hjem! klem

Anonym sa...

Så kjekt med eit nytt "lite" innlegg på bloggen, du er søt:)
Hår-episoden var spesielt fin, syns eg:)Ha en god dag<3

Anonym sa...

Hehe:P e du sikker på de ikkje e liga mange så lige deg? Di seie jo at me ligne på kvarandre:P:)
Kjempe gla i deg<3 Klem

Anonym sa...

Nå glede mange hjerter seg, ford du snart komme hjem! Forstår at du leve i ein aen verden nå, mn eg e ligavel spent på planene dine for neste år.
Du å du eg glede meg t å se dg igjen!
Nå får du jaffal kosa deg masse videre:)
klem

Hanna sa...

tusen takk mine kjaere, muchas gracias, yupaichani...! kjekt at folk glede seg t aa treffa meg ijen. Glede meg t aa sjaa daakke og :) Men maa innroemma eg godt konne vore lenger enn ein maaned t..trur eg japps.. ;)

T matilde mi matilde: trudde og at uttrykke aa fylla aaret va allmenn kjent i Noregs land... dei oestlendingane dei oestlendingane.. :) e gla i di forde.

RuthPutt: ein kan aldri vera for sikker, men eg trur du slaar meg i senk.. ;)

chao

Margrethe Hanssen sa...

hanna!! saa goey aa lese bloggen din!! har bare ikke faatt summa meg te aa kommentert foer naa... typisk det der.. men hoeres ut som du har det bra, og det er bra. hoeres spennende ut =) er forresten i kambodsja naa vi, ska se angkor watt i maarra, blir kult! gla i deg hanna! kos deg masse, masse! klem margrethe, ps: hils aase mari fra meg (hvis ho husker meg fra exit... ;)

Marita Sivertsen sa...

heia hanna!=)
veldig kjekt aa fylla me paa bloggen din maa eg sei, sjoel om eg e veldig daerlige paa aa komentera;) ser ut t at du har d bra, d e godt!
Maa du nyta resten av tiaa di for alt an e verdt!
Gla i deg hannapanna!
Klemmar=)