søndag 20. januar 2008

Imashinalla! marsvin og pinglerau

Japps!

Itte egne berekningar (som har d me aa ikkje stemma t tider..men ligavel..), har eg naa vore i Ecuador i saann ca 3 maanader. D e naage eg sjoel finne vanskeligt aa forstaa..tiaa har gaatt saa fort. Steike meg (men ta d for all del ikkje bokstaveligt..!)

Ka har skjedd i mitt liv si sist:
  • eg har ede marsvin sjaa ein indianar me lusekofta, d va kjekt, men ikkje saa fantastiskt godt..
  • eg e for oeyeblikke i Cuenca, kjaere Cuenca <3
  • i maaraa ska eg faa meg indianerkler, d blir stas. Har faktisk faatt tak i et skjoert som e langt nok..! Ikkje verst.
  • Nekta aa dansa i lag me skulen paa deiras opptog i Tambo.. hm.. eg faar saann hettaa... men d va kjekt aa sjaa paa .. ;) pinglerau
  • eg har sitt ein foedsel. Ein heil foedsel. me alt av smerter og blod som d innbere... men hu som blei mor va flink. Sterk..! skreik nesten ingenting sjoel om hu bare va 17 aar og fusstegongsfoedande...! Stort og samtidigt rart aa sjaa nytt liv komma t...(sjoel om d e d mest naturliga i verden) D blei ei fine jenta.. :)
  • d naerme seg karneval, og gringosar e et kjekt maal for vannballongar.. me lyse opp..
  • eg har fortert melkehjertene mor sendte meg, og har stadigt abstinenser itte norsk melkesjokolade..! Ayuda me por favor.. ;)
  • proevd aa laga "dreds" paa na Ida Mari
  • gaar aa vente i spenning paa pakken som ligge paa postkontoret i Cuenca. T den eller dei som har sendt meg post: Tusen hjerteligt! Glede meg som ein unge paa julaftaa
  • har lert meg et par ord paa kichwa:
  • imashinalla= hei
  • yupaichani= takk
  • Alli tutamanta= god morgen
  • ñuka shuti kan Hanna= ja tipp..? ;)
  • trives paa skulen, sjoel om d e litt vanskeligt av og t
  • livet smile t meg og eg smile tebage
  • <3

Indianerar e fine folk, hundar har d me aa vera skumle om nettene, dansing e og blir naage eg har d me aa vera redd for.. hjelp meg..? fluene i Cañar e di sloevaste eg har sitt, vaska kler for haand gaar greit men tar lit ti, aa sjaa ein hjerteskygge paa veggen faar meg t aa smila, Bob Marleymusikk gjer oeyrene mine glade, inkacola smage godt, spansk har d me aa ver litt vanskeligt, Ecuador har d me aa fascinera og gleda meg..!

Ha ein fin dag du kjaere lesar!

Klem,
om d hadde vore muligt.. ;)

og et smil:

:)

4 kommentarer:

Marita Sandanger sa...

Heia vennen! skreiv te deg paa bloggen vaar, men saa slo d meg at det va jedna litt tongvindt..! eg har det godt, og det horres det ud som du aag har! savne deg daa, masse! himla lenge uden deg! ka e tankane dine te hausten forresten? aa vettu ka, eg bada sikkert 500 meter udi sjoen i dag! det e mega langgronnt, men me gjekk te me maatte svomma, det va skummelt, but still two legs=) kjempe glae i deg! naar du reise heim te norge?

Anonym sa...

Hanna, te extraño demasiado!<3

Anonym sa...

D e så kjekt å lesa d du skrive:) Du e innom i hverdagen min kver dag, for eg tenke på dg masse! Så d e godt å hørra at du har d godt! Yay! Ein bekymring mindre;) Jessjess, me hadde faktisk opphold i Bergen idag, og d va ikkje verst! Kos deg videre!
gla i dg, mn d vett du jo;)

mandagsklemmer så ska vara lenge fra meg:)

Anonym sa...

Dette var et kjempekoselig innlegg, Hanna. Ble skikkelig glad av det. Du skriver godt når du har noe du vil ha fortalt! Sees om 38 dager eller noe sånt... Amalie