mandag 8. mars 2010

..tebage..

Siden sist har me reist litt meir rundt i Argentina. Eg liiiige argentina :D
ahr..
Eg og ulrikke tog oss ein tur t Cordoba, nord for Buenos Aires og lenger inn i landet. Der va d muligheder for blant aent gaaturar og rideturar i meget vakker natur. Men me va ganske slitne og sov vel strengt tatt moeje av tiaa me va der..jaja, me trengte d vel. Siste dagen vaar i denne byen slengte me oss me paa ein guida tur (bare for aa faa sett litt meir av omraade egentligt..). Der va me vel di yngste..og gjennomsnittsalderen va rundt 60+ hyggeligt d. Me kjoerte et godt stykke og endte opp i "tyskland"..ja faktisk.. tyske immigrantar fraa rundt 1939(!) hadde nemligt fonne denne plassen vakker og bestemt seg for aa busetta seg der. Tysk arkitektur og moeje oelsalg..me foelte me va i ein rar fornoeyelsespark og hadde vel vanskeligt for aa ta d serioest..

meeen, d va visst ikkje telagt..og folk budde der, arrangerte oktoberfest kvart aar. Mange turistar som reiste og besoekte denne plassen..
me som syns d e mest spennande me soer amerika for tiaa, og ikkje europa..syns vel d va litt rart.. Men tross alt, denne byen e og ein del av argentina og argentinsk historie..
spennande aa ha sett d og..d fins saa mangt

Saa reiste me tebage t Buenos Aires for saa aa reisa videre same dag. Denne gongen t ein by som hette Gualeguaychu (eg elskte d navnet!!). Der va me heila helgaa og feirte karneval i lag me cecilie og naagen venner av henna fraa Buenos Aires. D va heilt fantastisk kjekt!!! Increible :D

eg ska legga ud bilder seinare.

Itte nok ein laaaang busstur e me naa tebage i Santiago og Chile. Huset me bur i har litt skader itte jordskjelvet, men ingenting stort..ikkje farligt. Mange andre studentar og ungdommar her. Virke bra. I maaraa ska eg proeva aa ver sosial..naa e eg for troett :P
Saa ska me proeva aa finna universitetet og i maaraa.. ;) eg e naage nervoese..

3 kommentarer:

Anonym sa...

DU e go Hanna! Kos deg masse, å nyd livet:D

Signy sa...

Håpe du e komt i gang med studiene.
Du får jammen med deg møje.
Tenke på deg kvar dag.
klem frå tanten

Hanna sa...

tusen takk begge to :)

eg har ikkje komt i gong me studiene ennå..skulestart har t nå blitt forskyvd 3 gonger, pga jordskjelvet og etterskjelv. Foreløbig skulestart e visst 22 mars. Me hb d ordne seg.

klemmar