torsdag 18. februar 2010

ud paa tur (ijen)

Har komt vel fram t Santiago. Eg e her samen me Ulrikke, som eg ska studera her samen me, og Cecilie som ska studera i Buenos Aires men ville reisa me oss t Chile og feriera her foerst. All baggasje kom fram, ingen e sjuge t naa, chilenerane virke hyggelige (men har ikkje vaagt aa snakka naage saerligt me naagen ennaa.. :P)me faar vera ganske anonyme i folkemengden i forhold t koss d va i Ecuador, d e varmt her, Santiago e ein himla store by!!!

Me va paa sightseeingbuss i gaar og saag byen,ganske greit egentligt :) Aa vera turist her gaar fint :) lure derimot meir paa koss d blir aaa studera her..men d vil visa seg. I dag reise me t Valparaiso som e ein mindre by me kysten. D blir herligt trur eg :) Saa reise me med buss oeve fjellaa mot oest og t Argentina og Buenos Aires. Gleeeede meg :D muligens ein tur t Uruguay og Montevideo foer me reise tebage t Chile ijen. Skulestart 1. mars...

Hb kalde norge har d fint.. :P !

Ta vare paa daakke sjoel goe venner og familie,
klem

4 kommentarer:

Amalie sa...

Godt å høre at du er framme i Chile:) Her i Bergen er alt ved det vanlige:) bortsett fra at du ikke er her, men det er bra at du er i Chile - tenk så mye du får oppleve og lære! Klem

Anonym sa...

Hei, hei Hanna!!!
Her er det kaldt!!-5*C egentlig, men det er kaldt nok for oss golfstraumerar... gratulera kjempe- kjempemasse med dagen!!! Kjekt å følga med på bloggen din, lukke til med spanskstudiene dine. Kos deg med feriedagar først.
Knib frå tante Signy og onkel Åge

hanna_nordboe@yahoo.no sa...

tusen takk begge to :) så kjekt dåkke har lest på bloggen. I dag e eg rød som ein tomat og burde kanskje heller vore ein plass me -5 grader enn akkurat her eg e..he,he..eg får holda meg i skyggen.

Anonym sa...

tusen takk alle 3 meinte eg.. ;)