søndag 14. desember 2008

bildeglimt



har du sitt..!
:)







Fusste gonge d kom snø i Bergen i år fekk eg me meg marie ud for å laga englar i snøen. Og ei lidå stund va d to englar framføre kjerketråppå t Johanneskjerkå. Triveligt.. :)




ein dag eg va på skulen fant eg denne oppfordringen, kem som har lagt an og hengt an opp ane eg ikkje, men eg syns d va vel verdt å ta bilde av..!





problemer under SK-nerdingå.. eg har prøvd å transkribera følgande: forstår ikkje ein skid... oups


10 hjerter frå meg t deg

6 kommentarer:

Maria Therese sa...

Den lappen på Sydneshaugen såg ej me! Lure på kem so he hengt na opp... Fine bilde Hanna :)

Espen sa...

Ah, bildeblogger er fantastiske :)

Anonym sa...

artig.

Marita Sandanger sa...

Kjekke sia du har, Hanna:)

Vadsøpia sa...

Hei Hanna!

Håper du har det fint! Skulle bare si at æ e gla i dæ og håper vi sees snart :)

Klem fra Therese

siri sa...

du e d søtaste på to bein