fredag 29. februar 2008

tittel: ja sei d?

I dag e d 29 februar, kanskje e d blitt fusste mars for daakke nordmenn, men for meg e d altsaa 29. februar..og viss eg vil fri t mannen i mitt liv ska dette ver dagen aa gjer d paa. Men eg maa bare finna an fusst for eg vett ikkje heilt kem an kan ver.. og eg e temmeligt sikker paa at d vil ta meir enn et par timar aa finna d ud, og daa e d forseint uansett.. foressten vil eg egentligt bli fridd t i staen for aa fri.. saa vett daakke d. Nok ein muligens uvesentlig opplysning.

ehe!

Uansett..:
Eg har vore paa jobb paa Mushuk Kawsay for siste gong (denne gongen i alle fall..ein vett jo strengt tatt aldri). D va voldsomt trist syns eg.. Ikkje saann spesielt gla i aa sei hade.. Va innom alle klassane mine. I naagen av klassane kom heile gjengen springande for aa klemma meg ein siste gong. D va umuligt aa bevega seg, og litt vanskeligt aa pusta... Di klemte meg saa hardt at di jammen meg fekk klemt ud et par taarer og.. ;)

Fort gjort..

Saa sa di: Ikkje gaa, du maa ikkje reisa fraa oss! Komme du aldri tebage..?

Men di komme nok fort oeve d at HannaBanana har reist fraa di. Men eg trur d tar litt lenger ti for meg aa fordoeya d faktum at eg nok ikkje faar sitt di ijen naagengong..

Meeeen, saann e d naa ein gong. Ein epoke tar slutt, og ein nye ein begynne. Eg e paa slutten av ein epoke naa foele eg.. saa faar me sjaa ka den nye vil bringa. Siste dagane her ska nydast og utnyttast.

Om ei vega e eg jammenmeg heima i Norge ijen.
Gardemoen, fredag 7. mars ca kvart paa fem (og ikkje tilige morgen..).


Kjaere alle samen: maatte daakke bevara daakke vel.. ;)
ska ikkje sjaa vekk i fraa at eg e ganske saa glae i daakke,
Me snakkes
Poff..!

HannaPanna(eller va d banana..?)
-direkte fraa Ecuadorland-

6 kommentarer:

Minda sa...

Jeeeej" Hanna kommer hjem snart:)
Det er iallefall jeg glad for, men skjønner hvis det er trist:(
Nyt de siste dagene. Gleder meg utolig til å se deg og snakke med deg igjen!

Stor klem fra Mindus

Anonym sa...

Håpa siste dagane blir gode for deg - lykke til med avskjed og heimreise!<3 Hadde eg vore i norge skulle eg jammen meg møtt opp på gardermoen,men men Afrika kaller:)vi snakkast seinar min venn<3 Kjørleik til deg<3

siri sa...

HANNA

lille frøken gloppen
mergelbakken 3
4319 sandnes
...d e meg, vettu.

EG GLEDE MEG TE Å SE DEG OG FINNI OG(glede seg og)

d e ganske så rart at dåkke komme heim nå, og heh, at dåkke i d heila tatt har vært der så lenge:)!

KOMKOM my babylaby
(eg ska øvenatta på ditt rom når eg komme på besøk te våren ein gang, alså)

Anonym sa...

Gledemeggledemeg! Håbe du får sagtg hade te alle du ska få sagt hade te, eller eventuellt snakkes, på ein goe måde:) Gla i deg, Hanna, både panna å banana. Smask:*

Anonym sa...

Gleder meg til du kommer hjem, Hanna! Du må kose deg masse disse siste dagene! Hvis det blir for trist å ta avskjed med alle sammen, så bare husk at minnene blir hos deg for alltid!

God tur hjem!

Stor klem fra Hildegunn

Sissel sa...

Hanna!!! Overlever du i Ecuador???Horer skumle rykter om bombing og fare for krigsutbrudd! Sissel vaere litt bekymra!