tirsdag 25. desember 2007

Juletid, Tuddelu!


Vaart venevakre juletre, bittelite i plastikk, med blinkande lys i regnbuens fargar.

julebord.. :)

med kjaerleik


og latter..!

Norskmelkesjokoladeeting va et av hoeydeponktaa for min del.. ;) Maria hadde desverre bare ein halv melkesjokolade ijen og fortera.. kor blei resten av Maria..?

Vill i blikket.... eg hadde ikkje likt og vore ein stakkars Crispo i denne augneblinken..
Saa soet
Eg og min kjaereelskede Daim
rett foer start.. :)



Gode venner <3>


Gotteri t ongane, me gjekk og delte ud paa formiddagen i gaar. Kjekt!

Maria vant den O Store mandelkonkurransen


Kom inn doeraa i gaar og saag denne hjerteskyggen paa eine stolen.
Julasokkane vaares foer di blei fylt t randen av snob.. (udenom Maria sin, hu va litt treige me aa faa hengt an opp... ;)

  • Og naa gaar turen t tjukkaste jungelen, og eg e nok ikkje i naerheden av ein data foer itte nyttaarsaftaa. Saa mine kjaere vakre: Godt Nytt Aar!! Beste oensker :)
  • masse fred og kjaerlighed og saann liksom, t daakke liksom ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heia! Eg vett ikkje heilt ka tid du lese dette då men: eg hb du hadde ein flotte juletid, og eg ønske deg et fantastisk godt nyttår!!! D glede meg virkeligt å se alt du får oppleva, og at d ser ut som om du har d kjempebra!Då blir eg glad!! Kjempeglae i deg vettu,. Og savne deg! Meganyttårsklemmer fra Kristin:)

Karin sa...

Heia Hanna!
Me har tenkt møye på deg! Me har lese på bloggen din, du har hatt ei anleis jul.
Me var på ramsatreff i går og me sakna deg, men me er stolte av at du jobbar i framant land:)

Klemmar frå Tante Astrid og Karin

Anonym sa...

Hei og hopp! Eg ville berre ønska deg god jul og godt nytt år:-) Håpe du nyt kvart augeblikk du får med desse nydelege ongane! Gla i deg vennen!!!
Carpè Diem
goklem frå Hardanger!

Hanna sa...

tusen hjarteleg <3