mandag 5. november 2007

Ka skjer?


Venner :)



Koss e et hannapannaliv for oeyeblikke?

  • Eg slide me den spanske gramatikken...... muy dificil! Problemer me konsentrasjonen t tider.. Men vil, og ska klara aa lera nok av dette spraage t aa konna kommunisera me folk. "jeg vil jeg vil, men faar det ikke til" d gaar i enkle fraser.
  • Eg har flytta i vertsfamilie. D e spennanes og kjekt! Kan og nevna at d ikkje blei naagen storebror paa meg ligavel.. Va ein del fram og tebage om kor eg sko. Ingenting gale me den familien eg egentligt sko t, for all del. Di virke veldigt kjekke :) Meeeen, bur naa i ein aen familie. Di e fem stk, har faatt ei "syster" som hette Ruth paa 21 aar (saa naa har eg to "Ruthesystre", ei stoerre og ei mindre :) ei "syster" som hette Loyda, paa 11 eller 12 aar, og ein "bror" Christian, paa 8. Koselige t tusen! og di seie eg e chistoso, eller (morsom trur eg d betyr..? eller hb ;)
  • Eg dele leilighed me ei dama som hette Isabell, e morsom og snakke godt engelsk.. Altsaa forstaar me kvarandre. Men saa va d denne spansken eg baade vil og boer lera meg daa..
  • Har spelt fotball! Steike meg.. eg e i alle fall imponert, sjoel om eg baade trynte og bomma for d mesta...
  • Faatt meg ein ny venn, paa ca 3-4 aar, Maurisio(?). "Familien" min moette han og storebroren naar me va paa tur, lordag. Desverre bur an laangt vekke, og eg ser an nok aldri ijen..

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna<3
såå kjekt at du kom i en familie me mange "søsken" likevel,det var jo det du ville..han der oppe kan å legge til rette, og de e bra!<3 Lykke til me spansken, vil du så kan du:)savna deg og eg gla i deg<3 Goklem frå synnøve

Kari - adresse verden sa...

Å, så kjekt!!! Du har fått den herlege familien min:)vart berre kjempeglad i dei, og det kjem du òg til å bli, trur Mariana har gjestfriheit som nådegåve! og så er ho så flink til å lære bort spansk!
Hels masse til Mariana og Jorge og gje ein stor klem til Loida og Cristian frå meg! Hels til Isabella óg, for det er vel ho som er engelsklærar?
De er så heldige som er der nede no:D

Hanna sa...

Takketitakk Synnoeve :)

T Kari: Di sa du budde der i fjor ja :) kjempekoselige d e di! Ska proeva aa huska aa helsa :) Kossen seie me at me ska helsa t naagen? (paa spansk liksom ;)
Isabella e engelsklerar ja, og litt spansklerar for meg daa ;) sjoel om d nok desverre gaar litt moeje i engelsk. Oups! Men Mariana e som du seie flink aa lera vekk spansk. D e baade bra og noedvendigt.
klemmar

Kari - adresse verden sa...

hehe..mitt spansknivå har begynt på ei dalande kurve:P
men trur du kan sei 'muchos saludos de...(navn)';) Hablé con ella en internet..

lykke til med spansken!
klemma

Hanna sa...

Muchas gracias ;)du maa ta vare paa spansken, vett aldri ka ti du kan faa brog for et par spanske gloser vettu.. :)

Susanne sa...

Heeeeeiiiii:D
Viste ikkje at du hadde blogg!
Mektig imponert!
Uansett, kjempekjekt å lesa ka du skrive:)
Gla i deg, store klem
Blessings:)

Anonym sa...

Det er bra du trives, Hanna. Håper du opplever at spansk kan være et bra språk:) Klemmer fra Amalie

siri sa...

d va jammen meg en Don Juan du hadde fonne deg te kompis;)