tirsdag 27. november 2007

Je,je..! Me har flytta t Quito. Stor by.. oi,oi,oi. Hm, savne litt Cuenca. Det blei ein taarevaat avskjed i familien (mest fraa mi sida.. ehe!). Blei gla i dei. Det blei eg. Hb aa faa besoega dei igjen seinare ein gong. Goe folk.
Foer eg reiste fekk eg blant aent vore me paa Bibelgruppa i familien min. Alt snakking og lesing foregjekk paa spansk. Men eg fant naa litt fram i min egen Bibel, og forsto litt i alle fall. Kjekt aa faa vera me paa! Har og vore me paa boennesamling, der foregjekk og nesten alt paa spansk. Men eg fekk be paa norsk daa. Dei ba for meg og, om at resten av oppholdet i Ecuador maate bli bra ++ Blei ganske roert. Taarer trilte ner nok ein gong ("slusene" aapna seg meir enn ein gong den sista vegaa i Cuenca.. for aa sei d saann..!)

Ikkje heilt vane me Quito ennaa. Det e som sagt ein veldigt store by! Og eg blir litt forvirra, og litt redde... men eg trur alt vil gaa bra. Trur d e ei meining me at me e her, sjoel om eg tenke litt masse for tiaa. Ikkje heilt rolige. Lere stadigt naage nytt. Je,je...!

Uansett: Eg e ennaa veldigt glad og takknemlige for aa faa vera her!

3 kommentarer:

Lillian sa...

Kjekt å få høyre frå dokke igjen! Ej e med å ber for dokke! Hels gjengen da! Glad i dokke!

siri sa...

klart d komme te å gå braa!:) eg savne deg hanna. sukk.

Anonym sa...

Oi, d hørrtes spennade ud å gå fra ein goe gammale familie, å te ein nye store by! Kan tenka meg d e litt skummelt å stort, men d e løye kor fort me bler vante. Eg e foreksempel blitt vante me store, skumle Stavanger allerede!;) Hehe, eg e glae i deg Hanna! Har du ei addressa du ska ha cirka fram te jul?=)