lørdag 20. oktober 2007

Ka ska ein vel sei? :)

D kjennes litt rart...! Samtidigt saa rett. Takk og lov og pris for d! Eg e i Sor Amerika for andre gong i mitt liv, nytt land, ny tur (ein heilt annerledes tur.!). Tankane e saa maangen for oyeblikke. Om saa mangt. Virvar. Og eg har ingen anelse om ka eg ska skriva. Men ska prova aa skriva naagen punkt om tiaa fraa me kom t Gardemoen i gaar:

  • Sissel kom t Gardemoen og sa hade for me reiste, og eg fekk baade klem og appelsinsjokolade :)
  • Flyturen ner gjekk fint :) Reiste i lag med Israelsteamet fram t Amsterdam. Veldigt kjekt! Saa song me velsignelsen samen for me skilte lag. Godt aa ha me seg <3
  • Denne gongen blei og min baggasje sendt videre fraa Amsterdam, ganske saa praktisk ;)
  • Blei mott paa flyplassen i Guyaquil (e d saann d skrives mon tru?), av vaar mentor Edel og dotteraa hennas. Veldigt koselige folk som har passt paa oss i heila dag! Muchas Gracias :)
  • Kjort forbi palmer, bananer, masse folk (udpaa veier, inni bilar, oppaa bilar, henganes ud av bilar..!), ove fjell og dyr..! Neida, bare forbi dyr, ikkje ove di..for all del.
  • Kommt gjennom bilturen, naagen meir kvalmne enn andre. Men alle e me her.
  • Her: I byen Cuenca, Ecuador! Og her ska me vera i ca ein maaned.
  • Bur naa heila teamet i lag i et gjestehus.
  • Om ikkje saa alt for maangen dagane blir me spredd i forskjellige vertsfamiliar.
  • Og eg ska lera meg spansk.
  • "Se hva som skjer!"

Di fleste sommarfogglane e ude aa flyr naa, men d e fremdeles ein del ijen. Og naage seie meg at desse komme t aa vera der ei stund..!

6 kommentarer:

Finni sa...

Eg lige at du ser så positivt på ting!
Du e informativ, det e bra.
Og du e en kjempevenn av Siri:) Godt at du passe på og at hu passe deg.
Tenke masse på dåkke, og ber endel for dåkke:)
hilsa

Unknown sa...

Hola. Så godt å høyra at dokke er trygt framme. Og tenk at DIN bagasje kom samtidig med dei andre sine denne gongen :-) Me sender tankar og bøner for dagane framover. Ha det godt på alle vis, sommarfoggelen vår. Knibar frå Nordbøvågen :-):-)

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Einar sa...

Hei! så kult at du e framme då ;) eg hadde tenkt å senna ein avskjedsmelling, meeen d datt visst ud av håve... :P håbe du har d bra å ønske deg masse lykke t i sør-amerika =) klem frå broderen :D

Miriam sa...

Hei hanna! tenk at du e sør-amerika igjen!:) eg glede meg te du gifte deg med ein indianerhøvding i ein liten landsby utenfor quito, så kan eg komma på besøk:P her i bergen e alt som det pleie:) kos deg kjempemasse! detta komme te å bli ein opplevelse for livet:) lykke te videre. kjempestore klemmar fra miriam:)

Anonym sa...

Kjære DU!<3
Så kjekt å lese at du e vel framme og at tiltross for virrvarr av tankar, virkar det som det har vore gode opplevelsar til no - im glad!! Lykke til vidare, du e i mine tankar og bønner!<3 Kjekt me litt bilder òg, ho lille jenta var heil-skjønn-nydelig!!
Ha ei god veke vidare-lykke til i vertsfamilie! Gla i deg, masse, min venn<3 goklem Synnøve S.