onsdag 24. oktober 2007

Eg har gjort d ijen...sletta alt eg skreiv.. (meg og datamaskinar, daarlig samarbeid). Ska skriva litt paa nytt i haab om at min irritasjon ikkje vise for godt ijen.. ;) me tar d punktvis:

  • Fusste dag paa spraakskulen i dag. Spennande! Litt vanskeligt, men d gaar greit. Alle har faatt kvar sin lerar, muy bien :) Min lerar hette Mery, paastaar sjoel at hu e ganske annerledes enn di andre lererane. At hu lige aa vera d. Men eg vil sei at hu i alle fall virke t aa vera baade flink og trivelige (og viss hu paastaar at hu e saa annerledes enn di andre e jo d litt synd for di andre.. som forhaapentligvis og e baade flinke og trivelige;)
  • Dagane fram t naa har vore fylt av bygaaing, omvisning, litt shopping (alle har kjoept indianerbokser/jallabokser alt ittesom, av Edel kalt STK-uniformen. Kjaert barn har mange navn ;)
  • Og besoeg, ca kvar dag har me hatt besoeg. Av Anita- indianerjenta fraa Cañar som snakke flydane norsk (fordi hu har gaatt folkehoegskule i Norge fjor ;) veninnaa hennas (som vil gaa folkehoegskule neste aar, viss hu faar muligheden). Susanna (som jobbe paa gjestehuset) dotteraa hennas Carolina paa 11. Bror t Susanna og kona. Veldigt kjekt, og laererikt i forhold t spansken.
  • Saade bagpaa i Filipes Pick-up (bror t Susanna). Veldigt kjekt!! Knipsa bilder som bare d fraa "lasteplanet"
  • Hatt mi fusste spraakflause. Sko fortella Carolina at eg va flau for naage. Proevde meg me "embaressed" (paa english santvel..?). Bare synd at orde e frykteligt likt foelgande ord paa spansk: embarazada. Som betyr gravid.. Plutseligt blei HannaPanna ennaa litt meir flau. Men trur misfortaaelsen blei retta opp i. D hadde vel tatt seg ud viss ikkje..
  • Gaatt 3 kvarter ude i regn (som i Bergen paa sitt versta!). Klissblaude, og beglodd t tusen, og litt ledd av kan du sei... Husk regnjakke paa ittemiddagen va raadet fraa Edel naar hu saag oss.. ;)
  • Ida Mari og Maria har reist t vertsfamiliane sine i dag. Minke i rekkene paa gjestehuset. Eg flytte fredag. Gruglede meg..! Hadde sitt for meg ein familie me maangen ongar. Men har faatt veda at den einaste ongen som bur i "min" familie hette Mattias og e 24 aar. Maa omstilla tankane litt. Men trur d kan bli bra. Saa faar eg ein storebror og, d har eg aldri hatt foer.. :)

Eg har d veldigt fint her. Kjenne at eg lige plassen, folkaa. D e naage me Soer Amerika. Beundre di fine byggaa her, utskjeringane, fargane, ja arkitekturen rett og slett. Vondt aa vera i moete me smaa ongar som tigge. Men di e paa ingenmaade tusenvis.. Kjoepte kjeks t naagen ongar som tigga. Dama i kiosken blei sur og sa me heller maatte ta di me heim og la di jobba for oss.. Ingen fortjente naage gratis. Vanskeligt syns eg. :(

Men d e som sagt moeje bra og fint her og. Eg glede meg for kvart et smil eg faar (udenom fraa sleskne mannfolk av den ikkje rette sorten, if ju nou vaatt ai min..), fraa soede ongar og kvar ein tannlaus indianer :)

HannaPanna, direkte fraa Ecuador.

6 kommentarer:

Finni sa...

Eg liiige måden du skrive på:) ..møje oe og aa og ae.. ehh, men ganske kult å holda seg oppdatert og få se tingå dåkke oppleve der nere fra forskjellige synspunkt.
Godt at du trives. Du og Siri har någe felles med sansen for detaljer på byggninger å sånt.
(lige ikkje pick-up kjøring...ka m forsikring her i norge om någe sko skjedd? passa på..)

:)

bless

Kari - adresse verden sa...

får så utruleg lyst til å reisa tilbake!!!
morsomt å sjå kost de opplev den fyrste tida, må sei det minner ganske mykje om våre fyrste dagar;)

Hanna sa...

T Finni: Tusen hjerteligt, og slapp av i forhold t pick-up kjoering. D blir nok (snufs!) ikkje for moeje av den slags. Og han kjoerte fint og relativt seint ;)

oeaaoeaeoeaaoeaeaeoeaaoeaaoeae.. (eg vett, d e ganske plagsomt.. ;)

T Kari: Saa kjekt at du skreiv t meg :) konne godt hatt daakke og her ;) e hjerteligt velkommen viss du kan og vil ;)

Anonym sa...

Hei Hanna! Der va d fixa ja, konge:) Hørrest ud som du har d ganske fint, d e eg jammen gla for! Glede meg te du komme heim forresten;) Hehe, håba dåkk får udnytta tiå før den ti! Hilse fra Marie, me e veldigt, veldigt glae i deg:):)

Finni sa...

te Hanna: (du hørres ut som en glimrane blogger) vil det sei at du tør sidda på med meg då? Meg deg Siri rundt og rundt Finnøy (eg kan jo nesten kreva at eg har mi egå øy).

Anonym sa...

Hei hanna! Arna her! så bra at du har de så fint=) men va de kje typisk me den familien... hannaflaks?=) neida, de bler nok kjempe kjekt for de om! edeligt ein storebror=) e kjempe gla i deg, å gleeeeede meg te eg får komma på besøg=) ska skriva meir ein aen gong, men nå e de kvells! gla i deg!!!! smask frå grimstad=)