onsdag 10. oktober 2007

Akkurat nå streve eg for å laga meg denne bloggen. Eg har vel aldri hatt et spesielt godt forhold t datamaskinar ...Som om me har problemer me å forstå kvarandre?
Men eg ska prøva i alle fall ;)
Dessuden fins d gode folk å få hjelp frå. Ida Mari foreksemplus ;) tusen <3 takk t hu!

D nærme seg reising t Ecuador. Eg har gleda meg t d i fleire månar, og nå ska d faktisk skje.. Poff!

D aller størsta stresset har ikkje kommt øve meg ennå. Men eg kan tenka meg, at om ei vega sånn circus, så komme eg t å føla at dagane har spronge frå meg. Og at eg sjøl står som et einaste stort spørsmålstegn, me dårlige kondis, på siå av alt. Og då, då e d ikkje greit å vera hanna (eller någen i nærheden kanskje..?). Men d ska gå greit. D bare må d.

Håve mitt e fullt av forventningar og spenning i forhold t uteoppholdet. Og magen e pirfodle me sommarfogglar.! Någen store någen små, någen grøne någen blå ;)

jepsipepsi!

(og sauseause e et morsomt ord syns eg, uvesentligt eller ikkje..d måtte seiast ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Heia Hanna. Gratla med eiga bloggsida!! Kjempeflott :-) Me gledar oss til å fylgja med her...
Knibar frå mor og far :-) Lukke til.