søndag 20. juni 2010

bildeglimt Santiago, Chile









någen av dei studentane me bur samen me :)


Litt bilder frå livet i Santiago så langt:

  • skilt med strekmann som springe = her holde d ikkje å gå øve gatene..
  • skyggebilde..fordi eg syns d va fint.. :)
  • den store katedralen på plazaen i sentrum av byen
  • statue på same plazaen
  • hovedbyggningen t Universidad de Chile (nå stengt pga skader under jordskjelvet)
  • bybilder
  • Ulrikke, min kjære gode venn og reisefølge :)
  • hundebilde (den e ikkje dø..! han bare sove..viss någen sko ver i tvil..) denne byen e full av laushundar..
  • eg har forelska meg i alle murmaleriene og grafittien
  • folk som danse Cueca (tradisjonell folkedans frå Chile) på plazaen i sentrum
  • fotballkamp! chilensk lag mot brasilensk lag (me stod me dei brasilenske supporterane..hehe :)
  • bilder frå 1.mai opptog i Santiago. Begynnte veldig fredelig..så starta någen å kasta steinar på politiet som svarte me tåregass..tåregass smake ikkje godt..men nå har eg prøvd d og.. (og nei..eg kasta ikkje stein på politiet)
  • litt bilder frå "barrioen" der me bur. 
  • statue av Jomfru Maria, Cerro San Cristobal .. Ein høyde med god utsikt over byen.

Ingen kommentarer: