fredag 14. mars 2008

tja

D e seint på nåttå.. for å vera heilt nøyaktige e klokkå som følger: 04.12
Og eg sidde oppe. Aleina i huset. Heima på Finnøy.. <3
D e godt å vera heima, d e d. Godt å sjå familie og venner ijen. Ingen tvil om d.. :)

Men eg kjenne at eg savne Ecuador og..
Mången goe folk
mången minner
håve
og
<3
e follt rett og slett

Eg hb eg får komma tebage ein gong.

Men nå e d Finnøy og påskeferie, hønshusjobbing og eggplokking, vennebesøg og familie,
tenketenking

så e d GUS. Trur d vil bli kjekt og lererikt der og :)
Må bare landa her fusst


nå e klokkå 04.16

eg trur eg ska prøva å sova bittelittegrann..

Buenas Noches
(eller buenas nachos som eg lige å sei, men d e bare eg som syns d e morsomt.. anyway..)

9 kommentarer:

Ida Mari sa...

Ej e gla i dej, Hannamora mi!
<3<3

Maria ♥ sa...

Hva i all verden.. Er du hjemme allerede? Det halve aaret har gaatt fort.. Ble nesten litt trist da jeg leste innlegget ditt, kan godt forstaa at det er delte foelelser om aa komme hjem!
Men - det tok ikke lang tid foer du dro tilbake til Soer Amerika etter Borg, saa du kommer nok til aa komme tilbake dit fortere enn du aner :)

God paaske kjaere Hanna, nyt den! Haaper jeg faar se deg igjen snart, savner deg og det gode vesenet du er! <3

tove sa...

haha. eg syns det va løye. buenas nachos.

kjenne meg igjen i tankene dine hanna. me får ta oss ein sør-amerikatur te høsten ;)

god påske!

-tove

Hanna sa...

T idamari: i lige måde <3

T maria: Takk, du e søde du :)

T Tove: evig takknemlig at du syns min "morsomhed" faktisk va morsom ;)
godt me någen som kjenne seg ijen.
Får ta oss ein Sør Amerika tur ja! Men ka ti.. d spørst..
pero quiero regresar,
claro que si!

Anonym sa...

Tviler ikke på at du kommer deg tilbake hit Hanna :) Ecuador vil alltid ta imot deg på den samme åpne, gjestfrie måten, og det er ikke så vanskelig å komme seg tilbake som det kanskje virker nå. Og det blir bra neste gang og!! Men nå - nyt tiden på GUS, for den er virkelig herlig den og

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Denne bloggen trenge ein oppfølgar. Eller?=)

Ida Mari sa...

Eg ventar på ei OPPDATERING !
Men ej e glade i dej sjøl om du e treig ;) <3

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er