mandag 7. januar 2008

Jadam... Eg hadde store planar om aa legga ud ein del interessante jungelbilder her. Kanskje ittekvart. Men ikkje i dag. Sidde nemligt paa den treigaste dataen te naa, og eg trur eg tar knekken paa an viss proeve paa naage meir enn skriving. Saa det faar venta.. ;) Men d kan seiast at jungelen va ganske saa fantastisk! Kjekk tur :)

  • Me fekk oppleva rengskogen baade me og uden regn
  • Floeyt neroeve elvene me digre baderingar (d vil sei..heilt t eg krasja me et tre i vatnet, og hardt og brutalt blei slengt av min kjaere badering, me store problemer me aa stiga ombord ijen.. men eg kom fraa d me livet i behold, og ikkje et einaste skrubbsaar, saa eg e gla og fornoeyd .. :)
  • Saag massevis av abekattar
  • va ca ein meter fraa ein aldri saa liten cayman, som den eine guiden fekk tag i og viste stolt fram
  • slengt meg i liane(?) reila
  • hengt i hengekoeyer
  • faatt tusenvis av myggstikk aa kloe paa
  • blitt ansiktsmalt, og malt tebage
  • hatt d finfint rett og slett
  • mimra tebage t fjoraarets S.A-tur me Borg. Kjaere Borg.
  • Borg, En mi corazon por siempre <3

Saa e d lange og bra beskrivelsar av jungleturen inne paa Aase Mari sin blogg, saann viss naagen sko ver misfornoeyde me denne.. :) anbefalast!

  • Har bada meg i Montanitas boelger, me Gjengedal og Ellen :)
  • blitt solbrent
  • Vore i Guayaquil!
  • Troffe et lide stykke Borg! <3>

Ogsaa har me flytta t Cañar. Rett og slett! Tiaa gaar fort! Naa blir me delt paa dagane, ska jobba forskjellige plasser. Ida Mari ska jobba paa ein foedeklinikk (rett paa siaa av gjesteleiligheden me bur i), Aase Mari og Cathrine ska bytta paa aa vera der, og paa aa vera paa ein slags gamleheim (ein slags?). Gjengedal (Maria.. ;) og eg ska jobba paa Tambo-skulen. Som engelsklererar. Me faar sjaa koss d gaar, saann for min del. Litt skeptisk.. Grugleding.. :) Fekk ein del klemmar av ungane fusste dagen, d va kjekt! Men ser eg maa bruka meir ti paa spansken for aa foela meg t hjelp.. Saa d blir litt jobbing. Klare eg dette saa blir eg stolt. Me faar sjaa...!

Og t onkel Aksel, tante Mette, Rasmus, Martin og Ingeborg: Tusen takk for julakortet!! Kjempekjekt!! Naa har eg endeligt faatt d, og daakke staar og smile t meg paa nattbordet.. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ringe deg ein dag snart, ka ti passe det?

Anonym sa...

men du? ka e ein cayman?=)

AK sa...

ÅÅhhh!!! Hils te lærerane på skolen fra Ana Cristina! Særlig te Gabriela (hu e 22 år), som e lærer i 1.klasse!! Og så te Gabriel og Edgar! =) Sei at eg savne di kjempemasse, og har så syyykt lyst å treffa di igjen!!!

Hanna sa...

T Marie: Ring ka ti som helst! kan ikkje lova eg e aa faa tag i..har ein smule ustabil mobil. men proev! glede meg :)

T Camilla: Ein Cayman e som ein bitteliden krokodillus, liden men kan bida.. ;)

T Ann Kristin: Ska gjer mitt beste i aa helsa t lererane, Di savne nok deg og :) kjekke plass altsaa! Sjoel om informasjonar ikkje allti naar liga godt fram.. ;) Kom paa skulen i dag eg, og fant ud at d ikkje va skule i dag.. :) Je,je, di har sin sjarm :)

AK sa...

Hehe, kjenne te den der jah :P Man lære seg å ta livet som det komme, hehe :)