torsdag 13. desember 2007

Litt bilder fraa slummen i Guayaquil:

Bildene e Aase Mari sine. Saa eg har vore heldige og faatt. Hu va den einaste av oss som tog sjansen paa aa ta me seg kamera ud i slummen. E visst spesielt mangen ran for tiaa. Rundt jul e d verst.. Desperat jakt itte penger og presangar foer jul. Rett itte jul e d likt, men daa for aa faa penger t aa betala tebage gjeld... Trist at den tiaa som e mest koselige for meg, kan vera den verste for saa mangen andre.. Tankevekkar!
Paa vei ut t fotballbanen der voluntoerar fraa misjonsalliansen jobbe som fotballtrenerar. Me va heldige aa faa vera me naagen av di paa jobb ein av dagane me va i Guayaquil. Som aa gaa rett inn i ein aen verden..
Jentaa i midten her overraska oss me aa snakka litt norsk..! "Hva skjer´a bagera..!" f.eks.. Norske voluntoerar lere vekk saa mangt.. :)


HannaPanna i gang me engelskundervisning. Me fant ud d va litt viktigare enn norsk..
Fotball e ein fin ting, ja d meine eg faktisk
Denne lille sjarmoeren sovna paa fanget mitt, og eg ville ta an me meg heim.. :) Men ein kan ikkje faa alt ein vil her i verden .. ;)

6 kommentarer:

Amalie sa...

å, så fine bilder! Mange opplevelser dere får med dere - nyt det!

Anonym sa...

Åå! Hørres ud som dokk har d så kjekt!:D Ver gla dokk kan ta masse bilder av ongane, me må ta bilder av ongane på barnehjemme i sjul.. Men me får tatt någen!;) Hels t adle i hob frå meg! koos dokk!

Matilde sa...

så kjekt med litt bilder :) (og de andre bildepostane lenger nede på siå). veldig koseligt at du har ein blogg, sånn det går ann å fylla med på ke du holde på me! Det ser veldig spennandes ut, kjempesjønne ungar (og fine gule genser)! Håpe du har det bra, det ser iallefall sånn ut! glad i deg, klem fra matilde-pilde

Matilde sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Synnøve sa...

Hei Hanna!
Ville bare ønske deg og teamet en riktig god jul. Ser ut til at dere har det bra i Ecuador. Hils de andre på teamet, og ha en riktig god jul!!! Klemmer fra Synnøve - om 3 uker i Aserbajdsjan

Anonym sa...

gjenge bare bra her! e saa gøy å sjå innom bloggen din innimellom:) masse bra bilde! foden e bedre, men ikkje heilt topp ennå, kan visst ta opp t et år før an bli heilt bra. du e god;) klem mary