onsdag 5. desember 2007

Ka som skjer paa ein maada:

Je,je,

Naa hadde eg egentligt tenkt aa legga ud ein del bilder. Men d oppsto litt problemer me dette kamera mitt..saa akkurat d faar eg ta seinare..! Eg har d fint, litt forkjoelt (men d har eg strengt tatt vore ca heila livet.. saa d e greit nok ;) aere vaere nasaspray!). Me jobbe i ein barnehage, menighetsbarnehage. Paa forhaand hadde me faatt veda at d va to grupper/klassar me sko jobba i. Og at me ville bli delt inn slig at to jobba me den eina gruppaa, og tri me den andre. Naar me kom fusste dagen (itte litt om og men, for me traff paa saa maangen taxisjaafoerar som nekta aa kjoera oss...fordi barnehagen ligge i den fattige delen av Quito. Og di va redde. Lurte paa koffor me plent sko der te. Men som Edel saa fint sa: kaffor ska me hjelpa di rige som har d di trenge...?), uansett ja... Naar me kom fram fusste dagen, saa viste d seg at d bare va ei gruppa me ongar. Mindre enn i fjor. 24 meine eg di e. 24 nydeligt soede ongar, som eg har blitt gla i sjoel om eg paa ingen maade kjenne di ennaa.

Men aenkvar dag e di to lererar for desse ongane. Og spesielt desse dagane foelte me oss i veien i begynnelsen. For me va saa maangen t samen.., I et bittelide klasserom. Sidde nesten oppaa kvarandre. Og eg tenkte i alle fall at her e d faktisk ikkje brog for oss ein plass... og d va litt frustrerande kan ein sei.. Meeen, ittekvart saa saag eg og forsto at ongane i alle fall satte pris paa aa ha oss der. Lega me oss (for d fins ikkje naagen leger der ca..ingen reiler, rusjebanar eller naage av d som me e vane me at ongar ska ha i ein barnehage..). Faa klemmar av oss, oppmerksomhed og skroeyd. For d e ikkje allti di faar saa moeje skroeyd.. desverre. Masse kjeft. Variere sjoelsagt. Men eg syns di som jobbe der kjefte litt for ofta, og oeve litt for smaa ting.. I tillegg e di hardhendte t tider. Slaar enkelte av ongane i haave naar di har gjort naage feil.. og viss naagen e leie seg og grine. Saa tog hu eine leraren, den eine dagen, og tegnte dei paa tavlaa me sure munn.. og "hengte" di ud for alle di andre..som lo. Og for dei som va leie seg betydde dette ennaa fleire taarer som rant. Og d e vondt aa sjaa paa... og vanskeligt aa gjer naage me...

Ska ikkje vera der saa lenge heller. Og naa fekk me plutseligt ei vega fri. Fordi d e festdagar i byen. Saa d blei litt lide jobbing paa oss denne maaneden. Kjekt me ferie sjoelsagt!! Men foele jo paa d at eg burde gjort meir... men me faar ta d som d komme. Ein dag om gongen. Ikkje saa lett aa planlegga allti.. Ting e i stadig forandring. Og hannapanna begynne aa bli ganske fleksibel(i hannapanna sine auer rektigtnok..), og lide stressa i forhold t foer. Mañana mañana e d jo naage som hette..

I helgaa va me paa ferietur t kysten. Begynnte me ein lang busstur, der alle fem jentene sovna... og stakkars uheldige Aase Mari blei frastjaale baade penger og mobil... kjipt!! Men kysten og Atacames va fint, varmt, me palmer og lange strender, store boelger, motorsykkeltaxiar, folk som snakkte fortare enn fort t tider. Litt moeje oppmerksomhed t tider, fordi fusste dagen va me di einaste turistane eg saag.. Og me lyste turistar..! Men eg hadde d kjekt, veldigt kjekt! Og naa e eg solbrente.. ;)

Men sjoel naar eg laag paa strandaa, blei kasta rundt av bolegene, slappte av i hengekoeya... Ja: saa tenkte eg masse paa ein viss skule i Norge. Borg folkehoegskule. I mitt hjarta for allti toerr eg paastaa..! <3 der d va fjoraarstreff. Saa mine kjaere venner derifraa: daakke blei moeje tenkt paa! Rekne me daakke hadde d fantastisk! D hb eg i alle fall paa :) kan ikkje forstaa naage aent. Eg e veldigt gla i daakke, og for daakke! Bare saannt at daakke vett d ;) Klemmar t kvar og ein(viss d hadde vore muligt vel og merka.. ;)

d va d for naa. jepsi pepsi, og hei haa naa e d snart jul ijen (og eg kan ikkje tru d..!)

ps: har eg foressten nevnt at eg har opplevd jordskjelv? litt lenge si...men ligavel..!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vart tenkt på i massevis du òg i helga, berre for å sei det!<3 og eg e så enig så enig, Borg vil for alltid vere skulen i mitt hjerte, det kjente eg spess no i helga!<3 Det var ei fin helg men du var savna! Kjekt med oppdateringar på blogg foresten- du er GOD!<3

Anonym sa...

heia:) Som Synnøve seie, du va tenkt på! D kan eg sterkt lova dg:) Så må du sjekka facebook når du har mulighet t d:) Så spennanes å "hørra" (eller lesa) d du har å fortella. Då føles d som om du e så nærme! D e godt:) "Venner er som engler man kan ikke alltid se dem, men de er alltid der". :) Og d gjelde nå! Klemmer i massevis (ja eg savne hannaklemmer altså!)

Anonym sa...

Hei hei, min kjære=)loooong time since I saw you pretty face!
rart rart og ennå meir rart at du e der nere i gokk! håbe du kose deg, ikkje (se eg har begynnt å skreva med kkj!) tenk at du ikkje gjere nåkk, dette kan var bare ein begynnelse=) håbe du holde varmen (kave livet av meg her får å gjer det!) men du, roa ner brogen av nasespray! trist at di kjefte sånn på ongane , kjenne eg får vondt inne i meg (å då vett eg at hanna har det kje så godt hu helle!)

å krympa håver - æsj! måtte bare kommentera det mens eg va i gang, øøø!
å aånn ellers e det snart jul, eg vimse ronnt, sende deg mange varme tankar og glede meg te å sjå deg att! har begynnt å mala igjen (terapi, hehe, men ikkje fullt så løye uden din (sorry) dårlige humor..!), har sympatismerter for onkelen min i ryggen, "storebror" har fått to små jenter og det e ingen snø her! lagt pepperkakehus i dag og e ferdig pakka for tur=)og så har eg forresten dillå på fruktsalat med yoghurt og raspa sjokolade=) Glae i livet og glae i deg=) kosa deg videre (å eg vett du e bedre i spansk en du gjer deg sjøl kreditt fort (lure på om det va et engelsk uttrykk eg akkoratt tog på norsk der...) så stå på! du e goe - ja du e bare best=)
kyss, klapp og klask - love you=)